۳ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۵۴

در دومین روز هفته دولت؛

پروژه احداث ۲۲۵ مورد بندهای خاکی در شهرستان دشتی افتتاح شد

پروژه احداث ۲۲۵ مورد بندهای خاکی در شهرستان دشتی افتتاح شد

بوشهر - در دومین روز هفته دولت با حضور مسئولان، پروژه احداث ۲۲۵ مورد بندهای خاکی به عنوان یکی از مهم ترین پروژه‌های منابع طبیعی در شهرستان دشتی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، سرپرست معاونت فنی اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر صبح شنبه در آیین افتتاح پروژه احداث بندهای خاکی در شهرستان دشتی گفت: پروژه احداث ۲۲۵ مورد بند خاکی با بذر کاری با مبلغ یک میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی طرح بهبود و اصلاح مراتع در مرتع چاه چاهو اجرا شده است.

پرویز دانش‌پور، جمع آوری نزولات آسمانی، توزیع بیشتر منابع آب در سطح مراتع، تأمین آب مورد نیاز دام، حفظ آب و خاک، بهبود وضعیت پوشش گیاهی و افزایش تولید علوفه و در نتیجه ارتقای کیفیت معیشت مرتعداران را از اهداف اجرای این طرح دانست.

وی تصریح کرد: منابع طبیعی و آبخیزداری استان در سال ۱۳۹۶ پروژه‌های زیادی در راستای تقویت مراتع و آب های زیر زمینی در شهرستان دشتی اجرا کرده است.

وی اضافه کرد: در راستای رسیدگی به مشکلات روستائیان و دامداران و مرتعداران شهرستان دشتی، از ابتدای سال ۹۷ تاکنون تعداد بیش از ۳۰ مورد بازدید از روستاها و مراتع شهرستان انجام شده است و این کار استمرار خواهد داشت.

سرپرست معاونت فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر خاطرنشان کرد: در هفته دولت امسال ۳۱ پروژه آبخیزداری و فنی در استان بوشهر افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود.

کد خبر 4383760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha